תיאום הפלגות לחברי מועדון השייט

לוח הפלגות המועדון, נועד לחברי מועדון השייט של יאכטיים. בתור חברים אתם מוזמנים ליהנות מהפלגות ימיות קבועות – בהתאם לזמני היציאה המפורטים בלוח ההפלגות שמתפרסם על ידינו. יאכטיים הינה מועדון שייט מקצועי ומוביל אשר חותרת להביא לישראל את הידע המקצועי והתחרותי בתחום השיט על מגוון תחומיו ואפשרויותיו.

לכניסה ליומן יש להכניס כתובת מייל וללחוץ על שלח סיסמא. לאחר שתקבלו סיסמא למייל תוכלו להתחבר ולתאם לכם הפלגה. 
שימו לב, רק חברי מועדון שייט יאכטיים שלנו יוכלו לקבל סיסמא.
לא מצליחים להתחבר? צריכים עזרה בנושא אחר?

צרו איתנו קשר ב- 050-7474848

בין היתר יאכטיים מפעילה בית ספר ללימודי שייט לצורך הוצאת רישיון סקיפר. היא מפעילה את מועדון השייט ומציעה הטבות מיוחדות לחברי המועדון, כמו הפלגות מאתגרות אחת לתקופה. עיינו בלוח ההפלגות כדי לאתר את ההפלגה שמתאימה ללוח הזמנים שלכם, ובואו ליהנות עם אנשים כמוכם, כאלו שאוהבים את הים!

 

אם גם בכם בוערת אהבה לים ולגלים, אם אתם רוצים להכיר את הים מקרוב וללמוד לשוט בו בשליטה מלאה ובביטחון רב, מועדון השייט של יאכטיים מזמין אתכם להכיר את הים מקרוב ולשמוע על המענים שהמועדון מציע ללקוחותיו. בין היתר תוכלו ליהנות משייט בהתאם ללוח ההפלגות – לחוויית ים מדהימה ובלתי נשכחת.

 

חשוב לציין כי אנו מציעים את לוח ההפלגות אך ורק לחברי המועדון, מה שאומר שההפלגות אינן פתוחות לכל המעוניין, אלא אך ורק לחברי מועדון השייט של יאכטיים. כדי ליהנות מהפלגה מקצועית ונעימה יש להרשם למועדון השייט שלנו.

 

בסיס המועדון ממוקם במרינה בהרצליה, שם עוגנות היאכטות המתקדמות שלנו ומשם הן יוצאות להפלגות ברחבי הים. יאכטיים חותרת להוביל מועדון שייט מקצועי ומתקדם מאוד שחוברים בו מקצועיות לצד הנאה, אווירה צעירה יחד עם תחרותיות והישגים מרשימים בתחום השייט. ההפלגות שלנו מאופיינות באווירה מלוכדת של חברי המועדון ואווירה מקצועית במיוחד בכל מה שקשור לשייט.

הפלגות מישראל

הפלגות מישראל יוצאות למספר רחב של יעדים, וגם המועדון שלנו מפעיל מספר הפלגות במסגרת לימודי משיט 60, שייט תחרותי ועוד. מעוניינים לצאת למסע ימי? מבררים על הפלגות מישראל? אתם מוזמנים לעיין בלוח ההפלגות שלנו כדי לבדוק באילו מועדונים יוצאות הפלגות מישראל. הפלגות אלו תצאנה במועדונים המצוינים ולמגוון יעדים מרתקים סביב הים התיכון.

 

כל ההפלגות שלנו מתוכננות היטב מראש ונבחרים יעדים מוצלחים ומבוקשים כדי להכיר לחברי המועדון של החברה אתרים מיוחדים ואזורים ששווה לבקר בהם. כל זה נעשה באווירה צעירה ונעימה והחברים במועדון שבים עם סיום השייט מרוצים ומלאי אדרנלין. זו אכן חוויה מיוחדת שלא חווים אותה בכל יום.

 

חשוב לציין שלצד החוויה יש בהפלגות התייחסות מרובה לפן המקצועי. כי אנו חותרים לשלב בין מקצועיות וידע ברמה בינלאומית לצד הנאה, אקסטרים וחוויות. כי בסופו של דבר הים הוא מרחב מאתגר שמצריך ידע, יכולות ומיומנויות שליטה על כלי השייט, אך לצד זאת מציע לנו הים את המרחבים הפתוחים שלו, את ניחוח המים והמלח המהול בו – לא ניתן לחוש כמוהו בשום מקום אחר בעולם…

 

הים הוא מרחב מפתיע ומרגש בכל פעם מחדש, אי אפשר לצפות מראש איך יתנהג הים ומה יהיו האתגרים בדרך, אז אם אתם מחפשים מסע ייחודי ומאתגר בו תגיעו ליעדים תיירותיים דרך הים, אתם מוזמנים לבדוק את לוח ההפלגות ולבחור את השייט שמתאים לכם.

הפלגות לקפריסין

הפלגות לקפריסין נחשבות לאחד הדברים הכי מבוקשים לאחרונה. חולמים על הפלגות לקפריסין? אחד היעדים התיירותים המבוקשים ביותר באזורנו הוא קפריסין. אך כמובן שכאשר מדובר על הפלגה ימית החוויה ייחודית ושווה הרבה יותר. יאכטיים מוציאה את חברי מועדון השייט להפלגות לקפריסין.

הפלגות לקפריסין מתבצעות לתלמידי קורס משיט 60. אך גם לחברי פעילות השייט התחרותי מוצעות הפלגות לקפריסין. גם ההפלגות לקפריסין יוצאות מבסיס האם של יאכטיים שממוקמת במיקום הטוב ביותר במרינה בהרצליה. מכאן אנו יוצאים ביאכטות המתקדמות שלנו להפלגות לקפריסין, ליוון וליעדים נבחרים נוספים.

חברי מועדון שייט הרצליה של יאכטיים כמו גם תלמידי הקורסים נהנים ממגוון מענים וחוויות מיוחדות ששמורות רק ליורדי ים. בין היתר תיהנו מהפלגות תחרותיות וספורט ימי וכן הפלגות מקצועיות והגעה ליעדי תיירות מבוקשים.

אם יש לכם חלום להוציא רישיון משיט וחשוב לכם להיות בטוחים שאתם עוברים את התהליך אצל הטובים ביותר בענף – הכתובת שלכם היא יאכטיים.

הפלגות נופש

הפלגות נופש הן אחת הדרכים הכי מהנות לבלות את החופשה שלנו. אז חולמים על חופשה מענגת? רוצים לצאת לנופש עם המשפחה? אין כמו יציאה בהפלגה על יאכטה! רק אם אתם חברי מועדון השייט של יאכטיים תוכלו לשכור יאכטה ולצאת יחד עם המשפחה שלכם להפלגת נופש. כמובן שעליכם להחזיק בידיכם רישיון משיט 30 בתוקף. כמו כן חשוב לציין שמדובר בהפלגות בגבולות הארץ בלבד.

אין ספק שזו עתידה להיות עבורכם חווית נופש מדהימה ובלתי נשכחת, כזו שלא טעמתם עדיין כמותה. כי חווית השייט וההרגשה שאתם נמצאים לבדכם במרחבי הים הפתוח ויכולים להשיט את היאכטה שלכם לכל כיוון אליו תחפצו, מספקת לכם חוויה ייחודית ומרגשת במיוחד.

אכן, חברי מועדון השייט של יאכטיים מרוויחים ונהנים מים של חוויות והטבות. אם אתם שוקלים להוציא רשיון משיט, אם יש לכם רישיון ואתם מתלבטים אם כדאי להצטרף למועדון השייט של יאכטיים, אם אתם תחרותיים, אוהבים את הים וגם אנשים ורוצים להכיר טוב יותר את הרפתקאות הים – יאכטיים מזמינה אתכם להצטרף למועדון הנבחר.

בואו לפתח יכולות וכישורי ספורט ימי, בואו להתחרות ולשפר הישגים ולאהוב עוד יותר מאי פעם את הים, את הגלים, את המים ואת המלח. כי ים זה סיפור של אהבה, ואם אתם חווים את הסיפור הזה מקרוב – אל תישארו מאחור. הצטרפו אלינו!