קורס סקיפרים מחיר שכדאי לך כבר להתחיל!

קורס סקיפרים מחיר אטרקטיבי במיוחד עבורך.

הקורס מהווה חלק חיוני בכל הרפתקת שייט. זאת, מאחר והוא נועד לספק את המיומנויות והידע הדרושים לכם בכדי לנווט בבטחה בסירה, להבין את כללי ההתנהלות והבטיחות הנהוגים בים ולהיות מסוגלים להתמודד עם כל מצב שעלול להתעורר בזמן שאתם על סיפון הסירה.

קורסי סקיפרים מכסים מגוון נושאים כמו ניווט, בטיחות בים, טיפול בסירות, חיזוי מזג אוויר ועוד. הקורסים ילמדו אתכם גם כיצד לקרוא מפות ולהשתמש במכשירי ניווט כגון GPS ומכ"ם.

קורס סקיפרים מחיר אטרקטיבי
למידע נוסף על הפלגת היכרות ללא עלות וללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
מרינה הרצליה | 050-747-4848

קורס סקיפרים פותח בפניכם דרך מצוינת לצבור את הידע והניסיון הדרושים כדי לנווט באופן בטוח בסירה. הוא חיוני עבור כל מי שרוצה להיות סקיפר מוסמך, מכיוון שהוא מכסה את כל הכישורים והידע הדרושים לשיט במים הפתוחים. כך שאם אתם מחפשים דרך להתחיל לשוט או לקחת את כישורי השייט שלכם לשלב הבא, קורס סקיפרים הוא הדרך המושלמת לעשות זאת. קורסים כאלה גם מלמדים אתכם את יסודות השייט וגם מעניקים לכם את הביטחון והידע שהופך אתכם למסוגלים להשיט בבטחה סירה.

קורס סקיפרים בנוי כקורס מיוחד שמיועד לספק את הידע והמיומנויות הדרושים לשייט וטיפול בסירות. הוא מהווה את הבחירה אידיאלית עבור אנשים שרוצים להשיט סירה באופן חובבני או מקצועי. בנוסף לכך שקורס סקיפרים מכסה באספקט התיאורטי נושאים שונים, הוא גם מספק ללומדים בו את הניסיון המעשי בהפעלת הסירה בצורה בטוחה ויעילה. מחיר קורס סקיפר עשוי להשתנות בהתאם לגוף המציע אותו, אך, לרוב, בישראל, מחירו של קורס כזה ינוע בין 6,900 ₪ ל-13,000 ₪.

להינות מהדרך
אישי
משפחתי
צי יאכטות
המיקום
תוכן עניינים
נגן וידאו אודות מחיר קורס סקיפרים בהרצליה

קורס סקיפרים מרינה הרצליה

אם אתם מחפשים את הדרך היעילה והבטוחה להפוך לסקיפרים, קורס הסקיפר בבית ספר ומועדון שייט יאכטיים במרינה הרצליה הוא הבחירה האידיאלית עבורכם. הקורסים השונים של יאכטיים מספקים לכם את כל הכישורים והידע הדרושים לכם כדי להפוך לסקיפרים מקצועיים תוך פרק זמן קצר.

הקורסים מכסים הכל, החל מניווט ובטיחות שייט ועד טיפול בסירה, בתקלות מנוע ועוד. כמו כן, תקבלו ניסיון מעשי על סיפון הסירה במהלך החלקים המעשיים של הקורסים. קורסי סקיפרים ביאכטיים הם דרך מצוינת ללמוד את יסודות השייט.

הקורסים נועדו ללמד אתכם את יסודות ניווט, הבטיחות והטיפול בסירות. תלמדו כיצד לשרטט מסלול, להבין ולצפות את תנאי מזג האוויר ולטפל במצבי חירום. כמו כן, תקבלו היכרות עם כללי הים ותחזוקת הסירה הבסיסית. עם ידע זה, תוכלו לשלוט בביטחון על כל כלי שיט בכל סביבה. מחירי קורס סקיפר ביאכטיים הם תחרותיים ונוחים, בכדי לאפשר לכל מי שמעוניין ליהנות מקורס יקר ערך זה.

כך שאם אתם מחפשים קורס סקיפרים בכדי לקבל את רישיון השייט שלכם, אין לכם צורך לחפש רחוק יותר מהמרינה בהרצליה. בבית ספר ומועדון שייט יאכטיים שבמרינה הרצליה מציעים לכם שלושה קורסי סקיפרים שונים (משיט 30 חופי), שנועדו לספק ללומדים בהם את הידע והכישורים הדרושים כדי להפוך לסקיפר מוסמך.

הקורסים שלנו מכסים את לימודי הניווט הבסיסי, הבטיחות בים והתקנות המקומיות. המדריכים המנוסים שלנו ילמדו אתכם את כל הדרוש לכם בכדי לעבור את המבחנים התיאורטיים והמעשיים הנדרשים להסמכה מסוג זה. בנוסף, כאמור, המחירים הנוחים שלנו יקלו עליכם להפוך לסקיפרים מוסמכים מבלי לשבור תוכניות חיסכון לשם כך.

sailing club 131122

עלות קורס סקיפרים

עלות קורס סקיפרים משתנה בין בתי הספר ומועדוני השייט השונים, בהתאם להוצאות השונות המושתות עליהם. למשל, מחירו ההתחלתי של קורס סקיפרים בבית ספר לשייט הממוקם במרינה יוקרתית יותר, כזו שהשירותים הנלווים בה הם איכותיים ומקיפים יותר, יתחיל, מראש, גבוה יותר מאשר מחיר קורס דומה שמתקיים בבית ספר לשייט הממוקם באזור פחות טוב. 

 

אולם, על אף הפער האופציונאלי במחיר, אנחנו ממליצים שלא לוותר וללכת דווקא על הקורסים האיכותיים (ואולי גם היקרים) יותר, מכיוון, שלרוב, הם גם המקיפים יותר.

 

בבתי הספר הנחשבים כאיכותיים פחות, למשל, תוכלו להיתקל (שלא לדבר על הצורך להסתפק בשימוש) בציוד הדרכה (תיאורטי ומעשי) שאינו תקין או שאינו מהסוגים המתקדמים יותר, במדריכים שאינם מקצועיים, שאינם מנוסים או שאינם מוסמכים להדריך בקורס וכן הלאה. 

 

חשוב לזכור, כי למרות שמחיריהם של קורסי סקיפרים במקומות מסוימים עשויים להיראות יקרים בצורה ניכרת מאשר מחיריו של קורס סקיפרים במקומות אחרים, במרבית המקרים, יש לכך סיבות מהותיות הרבה יותר מאשר סתם "גחמה" של מפעילי בית הספר לשייט.

למידע נוסף על הפלגת היכרות ללא עלות וללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
מרינה הרצליה | 050-747-4848
עלות קורס סקיפרים​

מחיר קורס סקיפרים

כפי שכתבנו בתחילת המאמר, מחיריהם של קורסי סקיפרים עשויים להשתנות בהתאם לגופים המציעים אותם. קריטריונים נוספים קשורים לרמתם המקצועית של המדריכים המעבירים אותם, לאיכות (ולגיל) הציוד שבו נעשה שימוש בעת הקורס, למיקום בית הספר / מועדון השייט המעביר את הקורס, למספר הפלגות התלמידים במהלך הקורס, לשאלה האם ישנן הפלגות Over Night במהלך הקורס או לא ולפרמטרים נוספים.

 

אולם, ככלל, ניתן לומר כי, לרוב, בישראל מחיר קורס סקיפרים כזה נע בין 6,900 ₪ ל-13,000 ₪.

גם לרכיבים הנלווים לקורס הסקיפרים המוצע, למשל, קורס GMDSS להפעלת רדיו (הנדרש לקבלת רישיון משיט 40 או רישיון משיט 60), או קורס מגישי עזרה ראשונה (שאף הוא, נדרש על ידי הרספ"ן לקבלת רישיונות משיט 40 / 60) יש מחיר. מחיר זה עשוי להיות מגולם במחיר קורס הסקיפרים המוצע לכם או להופיע כסעיף נפרד בהצעה. כך או אחרת – יש לו משקל במחיר הסופי של הקורס.

Leonid Meir‎‏
Leonid Meir‎‏
לפני 10 חודשים
קרא עוד
שלום לכולם. כמה מילים על יאכטיים. מועדון מצויין, יחס אדיב, שירות מעולה, הפלגות מודרכות ברמה טובה. אני אישית עשיתי רישיון סקיפר לפני הרבה הרבה שנים בבית ספר אחר, אבל כבר הרבה שנים עם טניה גולדברג ופשוט הכל למופת. גם הבאתי לבית ספר כמה חברים שלי. ממליץ בחום!!!
itai tomer
itai tomer
לפני שנה
קרא עוד
המועדון הכי טוב בארץ! לאחר שנים במועדונים רבים בארץ , אין כמו המועדון הזה שהוא יותר משפחה וחברים מאשר מועדון. החלק הכי כיף בשבוע זה השעות בהם אני מבלה ביאכטיים. ללא ספק מקצוענים, מאורגנים, איכות ללא פשרות והכל באווירת כיף מ ט ו ר פ ת !
Eyal Babajani‎‏
Eyal Babajani‎‏
לפני שנה
קרא עוד
יאכטיים פשוט אדירים. היאכטות שלהם איכותיות ומפנקות. השירות מעולה. החבר'ה שם אדיבים להפליא. המחירים לא בשמיים. תודה רבה על הכל! מומלץ בחום רב חברים! לא תתחרטו! 💙
Noomi Peter
Noomi Peter
לפני חודש
קרא עוד
בית הספר הזה הוקם על ידי אנשים מקצועיים בתחום הים ובתחום השירות - זה מורגש בכל פעולה. השירות ניתן מכל הלב ובאופן הכי מקצועי שיש, והם הצליחו להפוך את הדרך להוצאת רשיון סקיפר ליעילה, מעניינת, קצרה ונעימה! ממליצה בחום!!
Slava Staselovich‎‏
Slava Staselovich‎‏
לפני 3 חודשים
קרא עוד
למדנו בבית הספר הזה. אווירה מדהימה, מדריכים מנוסים, יאכטות חדשות 🤙🏽⛵️ צונחים לעולם הימי של יאכטות, חוויה בלתי נשכחת מכל הלימודים. טניה ויואב הם מאסטרים של היצירה שלהם, אני מאוד מתרשמת מאנשים כמוהם 🙏🏽 ממליצה על בית הספר הזה ועל מועדון היאכטות הזה ❤️

מחירון:

קורס סקיפרים₪7,900
הפלגת מתנה לקפריסין בהרשמה לקורס סקיפרים
מועדון סקיפרים חדשים₪490
קורס GMDSS₪1,500
קורס עזרה ראשונה 44 שעות₪750
למידע נוסף על הפלגת היכרות ללא עלות וללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
מרינה הרצליה | 050-747-4848
מחיר קורס סקיפרים בהרצליה

קורס סקיפרים השוואת מחירים בין המסלולים שלנו

בית הספר לשייט ומועדון השייט יאכטיים מציע שלושה מסלולי קורס סקיפרים השונים זה מזה במחירם, כמו גם בהרכבם. המסלול הראשון הינו מסלול סקיפרים LOW COST המיועד לקבלת רישיון משיט 30 חופי. מסלול זה כולל לימוד דיגיטלי בחלק העיוני שלו המתמקד בארבעה מקצועות שייט – מכונה, ימאות, ניווט מכשירים וניווט חופי בהדרכה כיתתית. עוד כולל הקורס ארבע הפלגות תלמידים. השלב המעשי במסלול מתייחס לכ-50 שעות-ים ומאפשר הרחבתו בתשלום נוסף.

המסלול השני הוא מסלול PREMIUM הכולל הדרכה מלאה בחלקו העיוני המתמקד בארבעה מקצועות השייט – מכונה, ימאות, ניווט מכשירים וניווט חופי. מסלול זה כולל חמש הפלגות תלמידים, הפלגה ליילית ושעורי תגבור ללא הגבלת זמן. השלב מעשי בקורס מתייחס לכ-50 שעות-ים – עד מעבר הבחינה הנדרשת.

קורס סקיפר (משיט) מחיר

המסלול השלישי, גולת הכותרת של יאכטיים הוא קורס PROFESSIONAL (קורס משיט 30 חופי בינ"ל + הכנה למשיט 60 בינ"ל) ומתייחס להדרכה מלאה בחלקו העיוני בארבעה מקצועות השייט, שש הפלגות תלמידים מודרכות, שעורי תגבור ללא הגבלה, הפלגה לקפריסין (חמישה ימים זמן ים לקבלת משיט 60), קורס GMDSS – מפעיל תחנת קשר (לקבלת רישיון משיט 60) ושלב מעשי של כ-50 שעות-ים עד למעבר הבחינה.

קורס סקיפרים השוואת מחירים

רישיון סקיפר מחיר

לסקיפרים ישנן מספר דרגות הסמכה, המשתנות על פי המדינה שבה הוצא רישיון השייט. בישראל, על פי הדרישות, מסקיפר נדרש לעבור הכשרה מקצועית ולהחזיק ברשותו רישיון משיט 30 בתוקף, המונפק על ידי משרד התחבורה הישראלי. 

רישיון סקיפר משיט 30 הינו רישיון משיט חופי בינ"ל (המתיר למחזיק בו להפליג עד למרחק של 12 מייל מהחוף), המאפשר השטת כלי שייט שאורכם עד ל-24 מטר ומוכר בעולם למטרות הפלגות פרטיות.

קבלת רישיון סקיפר משיט 30 ממשרד התחבורה הישראלי מותנה במעבר ארבעה מבחני התיאוריה העיוניים במקצועות השייט (מכונה, ימאות, ניווט מכשירים וניווט חופי) מעבר מבחן שייט מעשי והצגת אישור רפואי, הכולל בין השאר, בדיקת ראייה. בכדי לבצע שייט בינ"ל (הכולל חציית המים הטריטוריאליים בין מדינה אחת לשכנתה), יידרש לכם רישיון סקיפר משיט 60. 

רישיון כזה תוכלו להוציא לאחר פרק זמן של כשנה ממועד הוצאת רישיון המשיט 30 שלכם. כמו כן, יידרשו לכם שמונה ימי ים המאושרים וחתומים ע"י בעל רישיון משיט 60 אחר, לימוד בקורס עזרה ראשונה שהיקפו 44 שעות לימוד, ומעבר מבחן GMDSS מטעמו של משרד התקשורת.

תוקף רישיונות המשיט עומד על חמש שנים ומועדי חידושם חלים בתאריך לידתם של בעלי הרישיון. 

חשוב לדעת, כי תוקפו של רישיון המשיט הראשון שתקבלו לאחר מעבר המבחנים יהיה, מן הסתם, קצר מעט יותר (ארבע שנים + מספר חודשים עד לתאריך הלידה שלכם), אבל משם – חידוש הרישיון יתבצע אחת ל-5 שנים באמצעות תשלום האגרה, ללא צורך במעבר כל הכשרה נוספת.

רישיון סיקפר מחיר בהרצליה

קורס משיט 30 מחיר

קורס משיט 30 מעניק לעוברים אותו בהצלחה את הסמכת המשיט לספינה לשייט חופי. בעלי הסמכות מסוג זה רשאים יהיו להשיט גם סירות בכל ההספקים, למעט לבצע הובלה בשכר של נוסעים. בתעודות ההסמכה (הרישיונות) של משיט 30 מצוינת הערה שמגבילה את המחזיק ברישיון כמשיט בספינה מנועית והוא אינו רשאי להשיט בזכות רישיון זה אופנועי-ים. כיום, בניגוד לעבר, יידרש מכם לשם כך רישיון מיוחד – משיט 11.

 

לשם מעבר קורס משיט 30 תצטרכו להיות, לכל הפחות, בני 18, ולהיות מצוידים באישור רפואי המעיד כי בריאותכם תקינה, ראייתכם תקינה וכי אינכם סובלים מעיוורון צבעים. קבלת רישיון משיט 30 מחייבת מכם, בנוסף למעבר קורס סקיפר איכותי, גם מעבר בהצלחה של המבחנים העיוניים הבאים – מבחן ימאות ג', מבחן ניווט א' (המתייחס לחישובים ולעבודת מפות), ניווט ב' (ניווט הספינה) ומבחן עיוני משיט 30 (המתמקד במכונאות, בחשמל,בבקרת נזקים ובתקלות אפשריות). בנוסף, תידרשו לעבור את המבחן המעשי המסכם.

קורס משיט 30 מחיר​ בכיתה

קורס משיט 40 מחיר

קורס משיט 40 מעניק לעוברים אותו בהצלחה את הסמכת המשיט לספינות נוסעים בשכר של עד ל-55 נוסעים בשיט חופי. בהפלגות בינ"ל יהיה רשאי בעל רישיון זה להשיט עד ל-12 נוסעים בשכר + שלושה אנשי צוות (סה"כ – 15 נוסעים) בתנאי שברשותו גם הסמכת משיט 60. בנוסף, בעל רישיון זה יהיה רשאי להשיט סירות מנוע בכל ההספקים.

לשם מעבר קורס משיט 40 תצטרכו להיות, לכל הפחות, בני 20, ולהיות מצוידים ב:

 

1. אישור רפואי המעיד כי בריאותכם תקינה, ראייתכם תקינה וכי אינכם סובלים מעיוורון צבעים, תעודת יושר המונפקת ע"י משטרת ישראל.


2. רישיון משיט 30 ו / או משיט 60 משיט שגילו, לפחות שנתיים.
3. אישור על לפחות שנת עבודה אחת כאיש-צוות בספינת נוסעים.
4. תעודה המאשרת מעבר קורס עזרה ראשונה והחייאה שאורכו לפחות 44 שעות בגוף המוכר והמוסמך לכך ע"י רשות הספנות והנמלים.
5. תעודה המאשרת מעבר קורס כיבוי אש והישרדות בים.
6. תעודה המאשרת מעבר קורס G.M.D.S.S– Global Maritime Distress and Safety System בגוף המוכר והמוסמך לכך ע"י משרד התקשורת הישראלי.

קורס משיט 40 מחיר בהרצליה

קורס משיט 60 מחיר

קורס משיט 60 מעניק לעוברים אותו בהצלחה הסמכת משיט לשיט חופי במים בינ"ל. מאחר והבסיס לקבלת רישיון למשיט 60 הוא ההסמכה לרישיון משיט 30, תנאי הסף לקבלת הרישיון למשיט 60 יהיו תנאי הסף לקבלת רישיון משיט 30 + לפחות שנת ותק אחת תחת רישיון משיט 30

 

בנוסף לתנאי סף אלה, ישנם מספר תנאים נוספים המייחדים את הקורס המכין את התלמידים לקבלת רישיון משיט 60. ביניהם:

 

1. תעודה המאשרת מעבר קורס G.M.D.S.S – Global Maritime Distress and Safety System בגוף המוכר והמוסמך לכך ע"י משרד התקשורת הישראלי.

2. תעודה המאשרת מעבר קורס עזרה ראשונה והחייאה שאורכו לפחות 44 שעות בגוף המוכר והמוסמך לכך ע"י רשות הספנות והנמלים.


3. אישור על צבירת ותק של מינימום שמונה ימי זמן-ים בהפלגה בינ"ל החתום על ידי בעל רישיון משיט 60, כשצבירת ותק זמן-ים מתייחסת, אך ורק, להפלגות אשר בוצעו לאחר קבלת ההסמכה למשיט 30.

קורס משיט 60 מחיר

מינימום הזמן האפשרי להוצאת רישיון סקיפר הוא 3 חודשים.

התהליך יכול להתארך ולהגיע אפילו עד שנה, תלוי בהרשמה לבחינות ומעבר הבחינות. לשיעור ניסיון ללא עלות לחצו כאן

1. השארת פרטים לחצו כאן

2. מומחה מטעמנו יחזור אליכם עם כל הפרטים

3. הגעה להפלגת ניסיון

4. תחילת קורס – רק אצלנו החלק העיוני והחלק המעשי קורים ממש במקביל. שיטת לימוד זאת מעלה לאין ערוך את רמתו המקצועית של התלמיד, יכולתו לעבור את הבחינות של משרד התחבורה, והכי חשוב, הבנה מעמיקה של החומר הנלמד

5. מעבר המבחנים וקבלת רישיון סקיפר

6. הזדמנות להצטרף למועדון השיט שלנו

7. יוצאים ביחד לרכוש חוויות

להרשמה לשיעור ניסיון
למידע נוסף על הפלגת היכרות ללא עלות וללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
מרינה הרצליה | 050-747-4848

מעדיפים לצור איתנו קשר עכשיו?

חייגו אלינו: 050-7474848

או דרך הוואטסאפ: לחצו כאן