למה להיות חבר מועדון אצלנו?

חבר מועדון הוא קודם כל חבר. לא סתם מגיעים אלינו מכל הארץ ומכל המועדנים ומבקשים להיות חברים שלנו.

כי רישיון סקיפר זה יפה, אבל מה עושים עם זה? איך מתקדמים מכאן?

טוב שהגעת. הרישיון הוא רק כרטיס הכניסה לעולם מלא בפעילות שלא נגמרת.

תמיד יש מה ללמוד. בשביל זה יש לנו מידי שבוע הפלגות מודרכות עם מיטב המדריכים ובמגוון נושאים. תמרוני מנוע, מפרשנות מתקדמת, מקרים ותגובות ועוד ועוד. אין מגבלה על כמות המודרכות. המטרה שלנו היא שהסקיפרים אצלנו יפליגו כמה שיותר וייצברו כמה ניסיון וידע שאנחנו יכולים לתת.

חבר מועדון ביאכטיים

תמיד יש חברים מידי שבוע יש הפלגות חברים פתוחות לחברי המועדון במגוון ימים ושעות שיכולים להתאים לכל אחד ואחת. כאן תוכלו לפגוש סקיפרים כמוכם. מנוסים יותר או מנוסים פחות, זה לא משנה. האהבה לים ולמרחבים הפתוחים, מייצרת חיבור מיוחד וכייפי. תוכלו למצוא כאן חברים עם מכנה משותף, ליצור לעצמכם קבוצה קבועה שמפליגה ביום קבוע, ליהנות וללמוד אחד מהשני באופן שוטף.

עצמאי בשטח להיות בלי ולהרגיש עם – בהפלגה פרטית שאתם הסקיפרים, יש לכם יאכטה שהיא רק שלכם. לא, לא צריך לקנות, פשוט לקבוע הפלגה, להזמין את החברים והמשפחה והיאכטה תחכה לכם ברציף. מוכנה, נקיה ומאובזרת כמו שצריך. באמצעות מערכת זימון ההפלגות הנוחה והידידתית למשתמש, תמצאו בקלות את היום והשעה המתאימים לכם, תבחרו אחת משלוש הקרוזריות שלנו וקדימה – לים!

תמיד יש לאן להפליג מידי חודש מתקיימות הפלגות למרינות שכנות. תל אביב, יפו וזו הזדמנות מעולה להכיר משהו שונה. כניסה למרינה שונה ממה שאנחנו מכירים, בילוי משותף על החוף, חוויה אחרת וכייפית.

חבר מועדון ביאכטיים

לגלות את העולם ביחד גולת הכותרת של עולם השייט – פלוטילה. המועדון מוציא מידי שנה מספר פלוטילות ליעדים מעניינים וכייפים ברחבי העולם. חברי המועדון נהנים ממחירים מיוחדים וליווי צמוד של מוביל פלוטילה ומדריך נוסף. שבוע שלם של כיף ולמידה אינסופית. בילוי מושלם עם חברים או משפחה והערך המוסף – חיזוק הביטחון העצמי והמקצועיות. התמודדות עם תכנון מסלול, מזג אוויר ועגינה במרינות זרות. לאן אנחנו שטים? יוון, קרואטיה, מונטנגרו, טורקיה ובכלל, כל מקום שיש בו מרינה וים – אנחנו שם.

ומה עוד? עוד הרבה! חברי המועדון נהנים ממגוון פעילויות העשרה וכיף. מסיבות והרצאות בנשאים מעניינים, הפלגות קונספט בהתאם לעונה ולדרישה. רק תבחרו מה מתאים לכם ובואו.

ועכשיו בלי סיסמאות. אנחנו דואגים לתחזוקה שוטפת של היאכטות להנאת כל חברי המועדון. בתחזוקה, בטיפולים שוטפים, בניקיון מעל ומתחת למים. חברי המועדון שלנו, מרגישים את זה ומתייחסים ליאכטות ולשאר החברים בהתאם. כולם שומרים על ניקיון, מתריעים על תקלות ודואגים להחזיר את היאכטות בזמן, כי תמיד יש מישהו שמחכה להן ברציף. הערבות ההדדית הזו, בין המועדון לבין החברים, יוצרת סביבה שנעים להיות בה.

אנחנו גאים להיות מובילים גם במדד מועדון החברים!