דף הבית » שייט בהרצליה – חוויה שלא שוכחים
שייט בהרצליה מציע לכם שלל חוויות ואטרקציות בלתי נשכחות. בהרצליה, תוכלו ליהנות משייט מגוון, המתאים לכולם. בין אם מדובר בהפלגה לכל המשפחה, בשייט זוגי, עם חברים או בהשטה עצמית. מעוניינים לדעת עוד בנושא? בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם את כל הפרטים.
תוכן עניינים

לאורך ההיסטוריה, מקורות מים שימשו למגוון צרכים – שתייה, דיג, מסחר, תחבורה ימית ושייט. מיתרונות אלו, נהנו בעיקר ערים שהשכילו למנף את משאביהן הימיים, ולהפיק מהם את המיטב. וזה בדיוק מה שקרה בהרצליה בשנים האחרונות. הים של הרצליה נהפך למוקד תרבות ופנאי שוקק חיים, לרבות אטרקציות ימיות כגון שייט. חופיה של העיר שודרגו, וכיום מציעים, בין היתר, מגוון הפלגות ופעילויות ימיות מיוחדות ומהנות.

בים של הרצליה, פועלות מגוון חברות להשכרת יאכטות ומועדוני שיט. מדובר במקום אידאלי לעבור הכשרת משיט באמצעות קורס סקיפרים, לשכור סירות או ליהנות מהפלגות על יאכטות מפוארות. חופיה של העיר, מציעים לכם מבחר נרחב של כלי שייט למטרות ולאירועים שונים. שם תוכלו ליהנות, בין היתר, מהפלגות רומנטיות, הפלגות חגיגיות ומשייט יחידני או קבוצתי. אולם, הפלגות בהרצליה פופולריות במיוחד בקרב משפחות, ומציעות להן חוויה מיוחדת במינה. אם מאסתם בפעילויות שגרתיות עם הילדים, שייט בהרצליה יספק למשפחתכם אטרקציה מהנה, חווייתית ומקורית.

שייט בהרצליה – חוויה שלא שוכחים

שייט ביאכטה בהרצליה

בחופי הרצליה, תוכלו למצוא מבחר מגוון של יאכטות לכל מטרה. למשל, יאכטות לאירוע חגיגי ומיוחד (יום הולדת, מסיבת רווקות, ימי נישואין ועוד). מדובר ביאכטות מפוארות ויוקרתיות, המאובזרות בכל הדרוש לחגיגה מפנקת, מהנה ובלתי נשכחת. במה בדיוק מדובר? היאכטות מציעות שלל פינוקים והנאות, כגון: ארוחות, טיפולי ספא, מיטות שיזוף, ספורט ימי ועוד. לא משנה באיזה צורך מדובר, תוכלו למצוא שם את היאכטה המושלמת עבורכם, לכל מאורע.

כמו כן, ישנן גם הפלגות המיועדות לפעילות ספציפית, כגון דייג או שיעור שייט. בהפלגות אלו, תיהנו מליוויו של סקיפר מיומן, שיחלוק איתכם את ניסיונו, בהתאם לנושא המדובר. הפלגות דייג, נוסף על הפינוקים הרגילים, כוללות את כל הציוד הדרוש לדייג מהנה ובטיחותי. זאת בנוסף לסקיפר מנוסה, שיעשיר וידריך אתכם בטכניקות דייג מגוונות. בהפלגות הכוללות שיעור שייט, תוכלו לקבל מידע מקיף על השטת יאכטה, ולהיכנס לנעלי הסקיפר. מדובר בהזדמנות נפלאה להתנסות בלימודי שייט ללא כל התחייבות.

מועדון שייט בהרצליה

בהרצליה פועל יותר ממועדון שייט אחד, המציע שלל פעילויות מעשירות ומהנות. פעילויות כגון: חוגים ימיים, השכרת סירות לכל אירוע, ספורט ימי ועוד. כמו כן, מועדוני שייט מציעים השטה עצמית של סירות מנוע, ללא הצורך ברכישת סירה. מדובר בפתרון משתלם במיוחד לסקיפרים שאינם יכולים להוציא הון עתק על סירה פרטית. חלק ממועדוני השייט מספקים גם הכשרות לכלי שיט שונים, כגון אופנוע ים, וקורס סקיפרים.

מועדוני שייט מספקים גם מסגרת חברתית, בה החברים יכולים ליהנות ממבחר פעילויות מגבשות ומעשירות. מועדוני שייט מאפשרים לחבריהם לחלוק את אהבתם הרבה לשיט ולעולם הימאות. זאת באמצעות ארגון פעילויות כגון: הפלגות בינלאומיות, סדנאות, הרצאות, ערבי גיבוש, מסיבות ועוד. מדובר בשילוב המושלם בין העשרה מקצועית בשייט לבין הנאה מפעילות חברתית ענפה. בנוסף, המועדונים מקנים לחבריהם ניסיון ימי, לרבות הפלגות מודרכות, תחרויות שיט והשטת סירות מנוע.

שייט בהרצליה

שייט במרינה הרצליה

לא ניתן לדבר כהלכה על שייט בהרצליה, מבלי להזכיר את המרינה המפורסמת שלה. מרינה הרצליה הינה המרינה הגדולה בארץ, המשתרעת על פני שטח כולל של כ-500 דונם. המרינה מהווה מרכז עשיר של תרבות ובילויים, המעניק לשייט בה נופך ייחודי ומהנה במיוחד. במרינה ניתן למצוא מסעדות, בתי קפה, ברים, בתי מלון ואת קניון ארנה הצמוד אליה. בנוסף, בתחומה נערכים פעילויות ואירועים מהנים לכל המשפחה, כגון פסטיבלים, מופעים, תערוכות, סדנאות ועוד.

מרינה הרצליה היא גם מקום נגיש במיוחד לרכב (כוללת חנייה צמודה) או לתחבורה ציבורית. ישנן מספר תחנות אוטובוס בגבולות המרינה, ותחנת רכבת נוחה באזור. כמו כן, ניתן ליהנות מבילויים ואטרקציות גם מחוץ לגבולות המרינה. אפשר לבקר באתרים מיוחדים בקרבתה, כגון האתר הארכאולוגי "תל מיכל" או גן לאומי אפולוניה. ובנוסף לקניון ארנה שבשטחה, אפשר ליהנות גם ממסע שופינג בקניון שבעת הכוכבים. ניתן לשלב שייט מפנק במרינה עם אטרקציות אלו, וליהנות מיום כיף שלם בסביבתה.

שייט יאכטות במרינה הרצליה

מרינה הרצליה, כאמור, מהווה מוקד תרבות ובילוי שוקק חיים. ובין שלל האטרקציות המיוחדות שהיא מציעה, ניתן גם ליהנות בה משייט ביאכטה מפנקת. ישנם מבחר מקומות במרינה בהם ניתן לשכור יאכטות מפוארות ויוקרתיות, וליהנות מהפלגה בלתי נשכחת. השכרת יאכטות במרינה הרצליה, יכולה להתאים לכל אירוע או מטרה. ניתן להשכיר יאכטות לימי הולדת, ימי גיבוש, הצעות נישואין, בילויים משפחתיים ועוד. ובעוד שהפלגה ביאכטה מהווה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המרינה מעניקה לה נופך קסום נוסף.

יתרונות בשייט בהרצליה

לשייט בהרצליה ישנם יתרונות לא מבוטלים. כפי שראינו, הרצליה מציעה לחובבי השייט שלל מקומות ומועדונים בהם ניתן ליהנות מהפלגה חלומית. כמו כן, ניתן להשכיר באזור מגוון נרחב של יאכטות, לכל צורך או חגיגה. יתרון חשוב נוסף הוא היכולת לשלב בין שייט קסום למגוון פעילויות ואטרקציות בסביבה. זאת משום שמדובר במקום משודרג, חדיש ומשגשג. וכאשר משלבים היבטים אלו ביחד, ניתן לראות בבירור מדוע הרצליה נחשבת למקום אידאלי לשייט.

עוד מאמרים שעשויים לעניין אותך:
קורס סקיפרים ביוון
יאכטיים – השלוחה היוונית!​

אנחנו מתחילים בתוכנית ימאות מעשית לצבירת ניסיון לסקיפרים ולתלמידי המועדון ביוון!
שבוע שלם באתונה, ארבעה מתלמדים בכל מחזור עם מדריך צמוד. אוכלים, עובדים, ישנים ונושמים רק ים 24/7!

קרא עוד »
קורס סקיפרים
למה יאכטיים?

מה זה יאכטיים? מה כל כך מיוחד במועדון? אפשר לכתוב ולהלל את המועדון באינספור מילים, אבל ממש לא חייבים. הסיפור של המועדון עושה את העבודה

קרא עוד »